Bloggsvar :)

Anonym om Presentation Ronja Håkansson:
1.Får du något betalt när du rider dem andras hästar?
2.Vad har Salka gjort tidigare i sitt liv?
3.Är det bara du som rider Obelix och hur länge ska du rida honom?
4.Ska du någon gång i framtiden tävla några av ovanstående hästar (förutom Castro och Stella då såklart)? :)



Svar:

1. Jag får så pass så att jag kan betala bensinen fram och tillbaka. Jag gör det mest för att fylla mina annars väldigt toma dagar samt få chansen att rida och träna massa olika hästar och utvecklas som ryttare. Och framför allt för att det är väldigt roligt! :)
2. Hon har tävlat upp till 1.20m i hoppning och startat ett Lb program i dressyr. :)
3. Till största del är det endast jag som rider honom eftersom Julia (hans matte) pluggar på faslandet, men när hon är hemma på Gotland så rider hon honom oftast själv. :)
4. Salka är tanken att jag skall tävla endel så hon kan få lite nya resultat och visa sig lite på tävlingsbanorna för att sen säljas. :)
Obelix skulle ha gjort sin tävlingsdebut förra helgen på träningstävlingen men då blev tyvärr Jane sjuk så vi fick skjuta på den lite. :)


Jätte kul att det redan kommit in lite frågor, fortsätt såhär! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0