Förkylning

Både jag och hästarna har åkt på en liten förkylning. Quando har känts allmänt seg, Lillen har varit snorig, hostat lite och varit väldigt seg han också, Älgen har haft hosta men annars varit sitt vanliga pigga och sprattliga jag, och jag har haft ont i halsen nu denna vecka.. 
 
Hästarna börjar iaf kännas som normalt nu igen. Liten är fortfarande lite småsnorig men när vi tog en kort tur i skogen igår så försökte han bocka av mig två gånger så han är nog också påväg tillbaka igen. 
 
Skönt att detta kom medans det var en liten paus i tävlandet iaf, så kan vi hoppas att vi kan hålla oss friska nu hädan efter. 😊 
 
I helgen är det två dagar dressyrtävling, tanken är att försöka oss på Msv B:5 igen och förhoppningsvis är vi lite mer förberedda denna gång.. aja Stina gjorde sitt bästa sist iaf, synd bara att vi gjorde allt bra på framridningen istället för inne på banan.. 😅 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför berättar du inte om hur bra Stina var i helgen? Mor 😁

2017-05-12 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0