Kommentar + Svar

Hur gammal är han och hur hög? Snygging!!!!

 

 

Han är 5år så han ligger ju efter, precis som alla mina ungdomar gjort. 😉

 

Men ja jag anser att det är bättre det än att pressa dom tillsaker som de inte riktigt är mogna för. Jag har haft problem med min kropp också genom hela hans liv så jag har prioriterat de snälla hästarna framför de som bockar. 😅 

 

Han är 157-158cm, så han är väldigt pluttig. Han ser nästan ännu mindre ut än vad han är eftersom han föddes med taxben och väldigt kort rygg. Så han ser ut som en liten tjock köttbulle, men han är ganska söt ändå. 😋

 

 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

men åh, hur söt bild?? :D

2017-04-19 @ 10:11:31
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0