Kommentar + Svar

 

Sanna Gustsfson Stall Stu...
IP: 217.214.146.188

Respektlöst och dåligt att använda denna obetalda bild mot fotografen. Står även väldigt klart och tydligt på bilden. Köp bilden istället om du vill ha den. Handlar inte om många kronor och det kan du gott unna fotografen. Så irriterande och dåligt att se detta hela tiden

 

Jag vill börja med att du faktiskt borde tänka lite på hur du formulerar dig när du pratar till en helt okänd människa, visst får du säga att jag gör fel, för det vet vi alla att jag gör när jag lägger ut denna bild, men det går faktiskt att säga det på ett trevligt sätt, då är det även större chans att jag faktiskt tar till mig det du säger, så tänk på det nästa gång är du snäll!


Men som svar på din kommentar, jag anser inte att denna bild är värd 150:- så därför har jag inte köpt den.

Är det olagligt att lägga upp den? Svar ja, men jag anser att det finns så mycket värre saker man kan lägga sin irritation på istället för att bli så himla upprörd över en sån här struntsak på min lilla blogg som inte många läser.

 

 Denna bild köpte jag för att denna bild tyckte jag var värd mina pengar!

Kommentarer
Postat av: Mia

.......men om du köpt den bilden så är det väl inga problem?!? Det står att du köpt den.

2017-03-03 @ 14:30:35
URL: http://nouw.com/westyarnhillside
Postat av: FeliciaOrrstenius

Galet fin bild & minst sagt snyggt ekipage!! :D

2017-03-03 @ 16:21:33
URL: http://nouw.com/feliciaorrstenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0