Castro

Finaste djuret på denna planet. Att man kan älska ett bortskämt odjur så här mycket. 
Här är han, nyrakad, nyduschad och i ett fast grepp i mammas hand, 1min innan så hade han nämligen skenat ifrån mig när jag försökte ta kort på han utan hjälp. Rakt mot stora vägen där det är både skymd sikt och fartdårar som inte har något vett i huvudet gällandes hästar. Jag springer efter i skrikandes panik. Han lyssnar inte, men tvärnitar precis innan asfalten och vänder sig om och glor på mig med sin busigaste blick. 
Han brukar aldrig springa ifrån mig utan hamnar alltid vid närmsta grässtrå eller häst, han är alldeles för feg för något annat. Men han kände nog för att straffa mig för allt jag precis utsatt han för.. Älskade Dåre! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är han nu och tävlar du honom något?
A

2017-06-22 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0