Vanilla Sky

Vanilla Sky
Född 1999
Imp. Danmark
Okänd-Okänd
 
 
 
 
Detta var min dåvarande pojkväns D-ponny. Han ville inte tävla men det ville jag så jag fick låna henne på iaf två tävlingar och några träningar. Vi var ju typ bara tillsammans i 3 månader så mer än så hanns det inte med.  😉 
 
Men iaf så var det en riktigt fin ponny, väldigt känslig i munnen och för egentligen alla hjälper. Hoppade allt du styrde på och det med en jävla power. Om ändå mina storsatsar hade haft den tekniken så hade jag varit glad. Frambenen uppe vid öronen och bakbenen över hinderstöden. -ish 
Denna ponny travhoppade 1.40m med mig på ryggen och hoppade enstaka hinder på 1.30m utan problem. 
Vi tävlade upp till La med som sämst 4 fel. En riktigt fin ponny som nog skulle kunna gå hur högt som helst med rätt ryttare. 
 
Hon blev sen såld till fastlandet. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin hon såg ut vet du hur hon går nu

2017-01-12 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0