Lillen

Jag kanske aldrig skulle ha sagt att jag kände mig ganska säker inför hoppträningen igår. Redan i framridningen så bockade han och busade lite, vilket eskalerade sen när hinder kom in i bilden. Han verkar tycka det är kul iaf så det är ju tur det. 😅
 
Det var inte mycket koncentration på rätt saker men sista rundan gjorde han väldigt duktigt så jag är nöjd. 
Men som sagt, han är en liten miniatyr Castro som helst gör allt på sitt vis och blir sur om någon annan säger annat. Förhoppningsvis så är han lite mer övertalningsbar än Castro, annars har jag några jobbiga år framför mig. 😅
 
Nu måste bara saxen fram så han inte behöver drunkna i sitt egna svett efter en lektion och vi kan ju hoppas att hans "Lukas" utseende som han har nu byts mot något lite mer sportigt och slimmat. 😉 
 
 
För film på knashästen så kan ni gå in på min Instagram rrhakansson. Film från sista rundan kommer upp där snart också så får ni se att han kan sköta sig också. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur du inte ramlade av hoppas han lugnar ner sig.

2017-01-18 @ 13:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0