Hej Hej

Har haft lite att göra nu runt jul/nyår så har inte haft så mycket tid över till denna blogg. 
 
Iaf så har jag nu premiärhoppat mitt knä, vilket gick helt okej. Älgen var busig och tyckte det var kul att få hoppa lite igen så hon drog järnet mot hindren. Kul att hon var pigg och glad men eftersom jag tappat lite nu under min vila så såg det väl kanske inte jätte vackert ut. 
Quando var ovanligt spänd och eftersom jag inte var helt avspänd själv så blev det inga supersprång. Men det kändes helt okej iaf och väldigt kul att vara lite igång nu igen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Härligt att vara på G igen :D

Svar: Ja verkligen. 😄
Ronja Håkansson

2017-01-02 @ 17:17:46
URL: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0