Nya naglar

I helgen har jag fixat lite med naglarna, detta blev resultatet. 
Långfingret är på vila efter en reaktion från akrylen. Eller rättare sagt så reagerade den väl på att det kommit luft under nageln så det slutade med att jag hade en halv nagel på detta finger, jag som inte ens klarar av att ha "normallånga" naglar då jag tycker det är obehagligt när man kommer åt "köttet" längst fram på fingrarna, urk. Men ja så kan det gå när man är amatör och provar sig fram utan kunskaper. Hela lillfingret på andra handen möglade också så det var ju mysigt. 😅 Nu börjar dom dock komma till normalläge igen så snart kan jag fixa detta finger också.  
 
Målar hinder i stallet just nu så är därför blå i handflatan också.. ✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0