Måndag

IIdag har jag bara ridit Lillfisen och mamma red alla andra utom Q som fick vila. Snöstorm är inte riktigt min grej så jag är ganska glad att mamma slutar tidigare än mig och kunde rida två innan jag kom ut. 😅
 
Lillen började med att försöka bocka av mig uppe på vägen, eller nej han började faktiskt med att pipa och småbocka bredvid mig innan jag ens kommit upp på ryggen. 
Sen skötte han sig resten av turen tills vi kom till slutet av skritt vägen, då körde han på ett pip och sen en bock när jag satt med långa tyglar och inga stigbyglar. Tack så mycket älskade ponnyplutt. 
Aja det är tur att han är söt iaf. 😋 
 
Min bästis!

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh hoppas det gick bra med dig! Är inte lätt att sitta kvar på busiga bockande hästar haha. kram

2017-02-06 @ 22:08:46
URL: http://pageryd.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0