Kommentar + Svar

Anonym

Vad gör du när du inte jobbar eller är med hästarna?

 

Jadu det finns inte ju så mycket tid kvar på dygnet när man jobbat och varit hos hästarna. När man kommer hem så är man ganska trött så det blir en dusch och sen somna till någon film eller serie. 

 

På helgerna kan man ibland lyckas hitta tid till något annat men oftast så fylls även dessa dagar med hästar och ibland även jobb. 

Ibland händer det att man är ute och träffar folk och gör sånt som vanliga människor gör men det händer inte så ofta, dagen efter brukar då kunna bli ganska förstörd med alldeles för mycket sömn och för lite aktivitet och då får jag lätt panik..

Vissa helger festar jag till det med att somna framför en film hemma hos Natta istället för hos mig. 😉

 

Så nej mitt liv är kanske inte så intressant men det duger åt den som skall ha det. 😊

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0