Kommentar + Svar

Anonym
IP: 212.181.185.82

Det finns nog ingen bloggare på Gotland som gnäller så mycket som du. Det är ju fel på precis allt. Du tänker aldrig på att du kan såra någon?

 

Jag kan inte påstå att jag gnäller så mycket här egentligen? Sen läser jag själv inga andra bloggar så jag kan ju inte opponera mig om hur de andra skriver. 

 

Iaf så gnäller jag väl oftast på mig själv om inte annat och det borde väl vara ok? Jo jag kan klaga på underlag men det är ju för att underlaget isf är dåligt och då måste jag väl få säga det? Mina knän kan jag ju såklart klaga på ibland, men det är ju för att dom suger dick 24/7, 365 dagar om året, gå en dag i dom så förstår du frustrationen.. 

 

Jag förstår inte heller hur någon skulle kunna bli ledsen utav det jag skriver, det är ju inte precis som att jag någonsin har klagat på en viss person eller liknande? Och om någon nu tar åt sig utav det jag skriver så är det ju helt upp till dom?! 

 

Allt är inte rosa och fluffigt och jag tänker inte framstå som en rosa och fluffig person, för det är jag inte. Jag tycker helt enkelt att rätt skall vara rätt och jag måste få ha mina egna åsikter, speciellt här på min blogg.

Och vet du, om du inte gillar det så behöver du faktiskt inte gå in här! 

 

(Har precis läst igenom min blogg och den är fan inte så svart som du försöker få den att vara, det är ju till och med ett och annat rosa moln här) 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man känner sig träffad av gnäll på tex underlaget så kanske man kan ta till sig kritiken och försöka förbättra istället för att bli sur? Inställningen bland det styrande inom ridsporten här på Gotland verkar vara att "allt är perfekt och de som påstår något annat är bara jävligt jobbiga och gnälliga", istället för att kanske börja ta till sig kritiken och arbeta med underlag, banbygnation osv. Det är ju ändå en del ryttare med rutin från 140klasser och stora tävlingar som finns här och man kanske ska respektera deras åsikt och försöka lära sig så ridsporten på Gotland börjar utvecklas?

Svar: Tack för ditt svar. 😄
Ronja Håkansson

2017-02-03 @ 08:59:50
Postat av: T

Håller med ovan och läste inlägget innan ang ditt pris du fick vänta på, vem skulle inte bli besviken men du säger ju även att de brukar ha de bästa priserna den klubben. Tycker att du bjuder på många rosa moln.

Svar: Ja jag försöker alltid får in något positivt i det negativa för att alltod hålla en ganska bra stämning här. Inget ont som inte har något gott med sig. 😉
Ronja Håkansson

2017-02-03 @ 13:08:41
Postat av: Ponnymamma

Jag tycker din blogg är intessant och håller med de andra. Allt är inte heller rosa moln och kritik är till för att ta till sig. Om allt skulle vara perfekt hela tiden skulle det inte heller bli så intrssant att läsa

Svar: Tack så mycket för din kommentar. 😄 kram
Ronja Håkansson

2017-02-03 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0