Hej hej hallå

Länge sedan jag skrev något här. Men det har varit mycket att göra på senaste. 
 
Hästarna lever fortfarande iaf. 2 av 3 halta är nu igång, eller ja Castro har väl varit igång hela tiden eftersom han bara var varm i en hov och inte halt. 
 
Den som är kvar är Lillen. Han har ju inte riktigt förstånd att ta det lugnt när han har lite ont utan han kör på som vanligt i hagen. 
Han är inte speciellt svullen men han har en galla som inte vill gå ner, sen tycker jag att han markerar emellanåt när jag ridit, så han har bara fått gå promenader nu och mamma longerade han igår för att kolla läget, hur han såg ut då har jag faktiskt inte fått någon feedback på ännu. Hoppas vi kan komma igång snart iaf. 
 
Älgen fick gå kurs för Micke i helgen vilket hon gjorde bra fram tills vi skulle hoppa bana, då var hon alldeles för trött och stod emot ganska mycket. Så tyvärr blev det ett dåligt slut på en annars bra träning. 
Ikväll blir det hoppning för Jan så då får vi se om hon tagit stryk eller inte, hon är ju ganska känslig när det kommer till obehag och då kan det sitta i ett tag tyvärr.. Aja vi märker väl det ikväll. 
 
Nu fick ni en liten uppdatering iaf och jag skall försöka bli bättre igen. 😉
 
 
Bild tagen från skitstacken. Ganska vackert ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0