Gah

En ridklubb här på Gotland har varje år ett dressyrmeeting med väldigt fina priser. Detta är väl den enda tävling på denna ö som man faktiskt kan tjäna en kosing på, speciellt om man har en Stina i stallet. 😉
 
Stina har vunnit meetingpriset för stora hästar nu 3 år i rad och fått med sig ganska fina saker hem. 
 
Första året dom hade detta (4år sedan) så vann både ponny och ridhäst ett paket från exclusive horsewear, boxgardin+ländtäcke+schabrak+luva som var broderat med sponsor, vill ha!-Tänkte Ronja. Detta året vann vi inte..
 
Andra året hade dom samma pris, men bara till ponny. Detta året vann vi. 
 
Tredje gången gillt tänkte man då året efter. Nu vann även ridhästarna detta pris, dock hade dom inte fått hem det ännu så vi fick bara en bild på det vi vunnit. Yey tänkte Ronja. ÄNTLIGEN! 
Men det visade sig att det var problem med leverantören, så jag fick vänta, men till jul borde det komma iaf. 
Jag väntade till jul, inget kom, jag väntade ett år, inget kom. Vi var på dom lite och tillslut fick vi svar -Du kommer inte att få det vi sagt men något får du iaf! 
Jahapp, men om man vill ha det man vunnit från början då? 
 
Nu i Lördags fick jag mitt pris, inte broderat eftersom sponsorn inte lämnat in sin logga till dom som skulle brodera. 
 
Detta nedanför skulle jag få. 
 
Minus väskan då.. 
 
 
Detta fick jag. 
 
 
 
Behöver jag ens säga att jag blev lite besviken? Om man fått vänta i 1.5 år på att få sitt pris så borde man väl få något av större värde än vad man skulle fått från början, inte tvärt om.. 
 
Ni får mycket väl kalla mig otacksam men jag hade längtat bra länge efter min boxgardin.. Och tyvärr, Exclusive Horsewear går inte att ersätta med Hansbo. 😝

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nog ingen bloggare på Gotland som gnäller så mycket som du. Det är ju fel på precis allt. Du tänker aldrig på att du kan såra någon?

2017-02-02 @ 21:20:21
Postat av: Anonym

👆🏽😂😂

2017-02-02 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0