Älg 1.20m

Här kommer Älgens 1.20m runda. Inte vår snyggaste runda men hon hoppar ju fantastiskt fint på oxrarna, se bara på den gul/röda oxern, vi kommer i botten för att hon tror att vi skall svänga precis innan hindret men fast vi kommer så knasigt så får hon till ett riktigt fint språng ändå. SuperÄlgen! 
 
Anledningen till varför vi rev var för att jag kom lite flackt in i kombinationen och ligger lite för långt fram med överlivet till B hindret och då kommer hon inte riktigt upp med frambenen. 
 
Hon kändes iaf super och jag är väldigt nöjd med henne. 👌 
 
Knäpphästen tänkte ju ta oxern sen igen när vi var klara och jag släppte ut tyglarna helt, se precis i slutet av filmen, älskar verkligen hur glad hon börjar bli i hinder nu, förut hoppade hon mest bara för att jag bad om det, men nu har hon börjat ta egna initiativ och verkar tycka det är skitkul. 😄
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några nya tävlingar planerade? Fin hon är!

2017-04-05 @ 08:27:14
Postat av: Anonym

har du några favorit hästar på goland som du skulle vilja äga?

2017-04-10 @ 14:23:06
Postat av: Anonym

Händer det något på hästfronten? Några tävlingar snart?
V

2017-04-13 @ 13:43:58
Postat av: Anonym

Skriv gärna mera var länge sen hur går träningen, tävlat något sen sist?

2017-04-20 @ 14:22:02
Postat av: Anonym

Uppdatera Tack!

2017-04-24 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0