Veckoplanering

Vi lägger inte upp någon veckoplanering på våra hästar, dels för att man aldrig håller dom och dels för att man alltid är beroende på vilket väder det är. 
 
Något vi gör däremot är att skriva upp varje dag vad alla hästar gör och efter det kan man bestämma vad som passar bäst framöver.  
 
Därför tänkte jag nu börja med att skriva ut här vad alla gästar gjort föregående vecka så får ni en liten inblick i hur vi tränar och tänker.
 
Nu när jag är skadad och hästarna inte tävlas så blir det dock inte riktigt samma träning som i vanliga fall. 
 
 
Castro
 
Måndag: Skogen, Misan
Tisdag: Skogen, Misan
Onsdag: Banan/Dressyr, Misan 
Torsdag: Vila
Fredag: Skogen, Misan
Lördag: Skogen, Misan
Söndag: Skogen, Misan
 
 
Stina
 
Måndag: Vila
Tisdag: Skogen, Misan
Onsdag: Banan/Dressyr, Jag
Torsdag: Skogen, Misan 
Fredag: Vila
Lördag: Skogen, Jag
Söndag: Banan/Dressyr, Jag 
 
 
Quando
 
Måndag: Skogen, Misan
Tisdag: Tömkörd, Jag
Onsdag: Skogen, Misan
Torsdag: Vila
Fredag: Banan, Wendela
Lördag: Skogen, Misan
Söndag: Skogen, Misan 
 
 
Älgen
 
Måndag: Skogen, Misan
Tisdag: Skogen, Misan
Onsdag: Banan/Dressyr, Misan
Torsdag: Skogen, Misan
Fredag: Skogen, Wendela
Lördag: Vila
Söndag: Skogen, Misan
 
Denna veckan har banan varit väldigt dålig och ängen går inte att rida på då den är uppharvad. Så ja då blir det mycket skogsridning som ni ser. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lägger du upp din träning när du inte är skadad och varför? Har du olika mål med dina hästar? Vad är dina mål 2017?
http://nouw.com/lindabergqvist

2016-11-17 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0