Veckan som varit.

Castro
 
Måndag: Vila
Tisdag: Banan / Dressyr, Misan
Onsdag: Skogen, Misan 
Torsdag: Banan / Dressyr, Misan
Fredag: Vila
Lördag: Skogen, Misan 
Söndag: Banan / Dressyr, Misan
 
 
Stina 
 
Måndag: Banan/Dressyr, Jag
Tisdag: Vila
Onsdag: Skogen, Misan 
Torsdag: Banan / Dressyr, Misan
Fredag: Skogen, Misan
Lördag: Skogen, Jag 
Söndag: Skogen, Sussie 
 
 
Quando
 
Måndag: Vila
Tisdag: Banan / Dressyr, Misan
Onsdag: Tömkörd, Jag 
Torsdag: Skogen, Misan
Fredag: Vila
Lördag: Skogen, Wendela
Söndag: Banan / Dressyr, Jag 
 
 
Älgen
 
Måndag: Banan/Dressyr, Misan
Tisdag: Vila
Onsdag: Skogen, Misan 
Torsdag: Tömkörd, Jag
Fredag: Skogen, Misan
Lördag: Vila
Söndag: Skogen, Misan
 
 
Lillen
 
Måndag: Skogen, Natta
Tisdag: Banan, Natta
Onsdag: vila
Torsdag: Tömkörd, jag
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Promenad, Misan 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0