Thihi

Verkar vara endel som är i tredelade av att få lite mer info om mina hästar så det skall jag fixa fram inom kort. 😊
 
Kom gärna med tips på andra saker ni vill läsa om så skall jag försöka fixa det på bästa vis. Det är ju trots allt bara ni som följer denna blogg som vet vad ni vill läsa om, så bomba mig gärna med förslag så att jag kan få lite inspiration och göra bloggen så bra som möjligt. 😄
 
Skulle även vilja byta utseende på bloggen och bilden längst upp, har haft den ett tag nu så det är dags för något nytt. Någon som känner sig manad att fixa detta åt mig? Jag är kass. 😅
 
Gammal bild på min gamla kompis Frej.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta om tidigare hästar du ägt eller ridit och tävlat åt andra? :)

2016-11-23 @ 22:42:23
Postat av: Anonym

Vilka är dina favorit hästar du tävlat och tränat genom åren?

2016-11-24 @ 09:03:26
Postat av: Anonym

Vilka är dina favorit hästar du tävlat och tränat genom åren?

2016-11-24 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0