Liten

Jag börjar få panik över alla vilodagar den där Lilla skiten har just nu varje vecka, 2 motionstillfällen i veckan duger liksom inte. 
 
Mamma vägrar att sätta sig på hans rygg och Natta har inte tid, sen förstår jag om lusten brister där också för han är fan inte rolig ibland, speciellt inte nu med all energi han sitter inne på. 
Sist vi var i skogen så var han mer i luften än på marken.. 
 
 
Så igår fick det vara nog så jag slängde på ett träns och longerade han rejält innan jag hoppade upp. Eftersom jag inte kan rida i sadel ännu så fick det bli barbacka, vilket han knte är helt förtjust i så de första varven skjuter han rygg och så fick jag känna på lite bockar. Sen var det lugnt, iaf tills det kom en stor hund skenandes in på ridbanan efter Lillen. Yey. 
Men vi överlevde det också och kunde avsluta på ett bra sätt. 
Så nu skall han få komma igång lite mer igen och förhoppningsvis så kan han hålla sina ben mestadels på marken så att jag kan få sitta kvar. 😉
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rädd om dig ☺️

2016-11-30 @ 12:36:24
Postat av: Anonym

Glasögon?

Svar: Solbrillor!
Ronja Håkansson

2016-12-02 @ 07:14:38
Postat av: Anonym

Okej :)

2016-12-03 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0