Kommentar+Svar

Vad jobbar du med?
 
 
Jadu för att citera vår personalchef när han introducerar nyanställda.
-Här är Ronja, hon håller på med Bygglov och ja vi vet väl inte riktigt vad hon gör här egentligen. 
 
Så jag tror att jag är anställd som kontorets maskot eller något sånt. 😉 
 
Nej men jag jobbar på BRS Networks, jag blev anställd för att fylla upp fiberinstallatörernas dagar och se till så att kunderna var hemma när vi kom. 
 
Nu för tiden bokar jag inte speciellt mycket utan nu gör jag ansökningar samt bygglov för Teknikbodarna. 
Ip-Only Networks har anställt oss för att göra alla bygglov på teknikbodarna på alla nät som de äger i Sverige. Så ja det har väl blivit närmare 100 st nu. 
Sen gör jag även gräv/schakt-ansökningarna för de näten som vi skall bygga, och ja det är ju modigt av dom att ge det ansvaret till någon som inte har någon erfarenhet över huvudtaget av sånt här. 
Hittills har det iaf gått helt okej och det beror väl mest på Fia som får hjälpa mig via messenger när jag inte fattar ett piss. Bäst är hon. ❤
För att göra det sista lite tydligare för er, Fia har jobbat här förut och nu när hon slutat så har jag fått tagit över hennes jobb, ingen annan vet hur man gör det jag skall göra så därför trakasserar jag henne när jag är lost.  
 
 
Bara för att jag sitter och fryser nu så fick det bli en sommarbild från Grekland. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, skulle vi inte få se mer från Grekland?

2016-11-25 @ 18:57:44
Postat av: Mor

Skulle suttit fint med ett dopp nu och lite värme :D

2016-11-27 @ 08:48:42
Postat av: Annie

Härlig bild, var är du?

Svar: Grekland. 😊
Ronja Håkansson

2016-11-28 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0