Kommentar+Svar

Annie

Han ser busig ut, hur hög är han? Har du planer på att tävla honom?

 

Han är lite väl busig ibland och det är väl därför han ligger efter så pass som han gör, mamma vägrar att sätta sig på han och mitt knä har varit så pass dåligt i vissa tider så då har jag inte vågat riskera att rida honom ifall något skulle hända. Men ja sen när jag är frisk igen så skall han få känna på det verkliga livet. 😉

 

Han är (om jag är snäll) 158cm hög, vilket är väl 7cm för litet egentligen. 

 

Nästa år skall han tävlas, har inga krav på höjd utan bara han får en positiv upplevelse av tävling så att han vill göra det hela livet sen. 😉

 

 

 Lillen tillsammans med hans stora idol (tyvärr). Castro har tyvärr lärt han lite för mycket dumheter nämligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0