Hinderpark

Fick 15 st träbommar av mina päron i julklapp förra året och sen hittade vi massa plankor i stallet som vi sågat till och målat i passande färger. Så nu har jag faktiskt en riktigt fin hinderpark hemma, iaf om man jämför med vad jag hade innan. 
 
Än så länge har vi fått ihop iaf 6 hinder i olika färger samt ett smalt plankhinder som visade sig bli lite väl smalt men dom passar perfekt till markarbete så det löste sig ändå. 
 
Mamma har nu köpt 8 bommar till så snart har jag ännu fler hinder, drygt att det är så långt tills jag får använda dom bara. 😉 
 
Här kommer lite bilder på några av hindren. Kanske inte dom bästa bilderna men ja ni ser ju ungefär hur de ser ut iaf. 
 
 
Den andra röda bommen skall fixas sen så att den ser ut som den andra ovanför. Jag var inte lika snål med silvret som mamma var. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0