Hej hopp

Dålig uppdatering de senaste dagarna men det har sin förklaring. I fredags fyllde Fia år så vi var ute och åt och drack lite. 
Mycket gott och mycket trevligt, kom hem vid 1 så det blev inte jätte sent. 
 
Lördagen som jag bort halva dagen sen så åkte vi till stallet och fixade där samt åkte iväg och hoppade med Älg och Quando. Jag stod på marken och skrek på Natta som red. 
Älgen har ju inte hoppat sen sista tävlingen innan jag opererade mig vilket är väl 2 månader sen, så hon tyckte det var lite för kul och gjorde en liten skruv så att natta fick smaka grus. Haha jävla häst! Hon skall ju vara den snälla av dom två också. 😅 
Quando skötte sig bra trots att han körde lite med Natta som inte riktigt vågar gå på han, vilket är helt förståeligt med tanke på vad han kan hitta på. Men dom fick några fina språng där han hoppade upp sig som han skall. På slutet blev han dock lite trött så då blev sprången lite för korta utan bjudning. Men i det stora hela så såg han fin ut. 
 
 
 
 
 
På kvällen myste jag och en lite mör Natta framför Stockholm Horseshow med mat och kladdkaka. 
 
Söndagen bestod mest av stall. Mamma red hästarna som skulle ridas i stormen och jag satt inne och målade eller hjälpte farfar inne i Tingshuset. Bra fördelning tycker jag. 😉
 
 
Ett blivande sverige hinder som förhoppningsvis kommer bli snyggt sen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Kan du inte visa bilder på alla dina olika hinder?

2016-11-28 @ 13:46:00
Postat av: Anonym

Har du film på när hon ramlar av?

2016-11-29 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0