Livet är fullt av möjligheter

Som chefen brukar säga när det uppkommer problem här på jobbet. 
 
 
Domaren godkände att jag fick dispens om att rida utan kavaj i Söndags, så länge jag inte var någon fara för varken mig själv eller någon annan. 
Sen kom överdomaren och sa nej.. (överdomaren dömde sista klassen btw..)
I TR så står det inget om att man inte får tävla när man är gipsad utan det enda dom kan förbjuda är att jag rider utan kavaj. 
Detta innebar alltså att om jag fick på mig en kavaj så kunde de inte förbjuda mig från att tävla. 
 
Såhär blev resultatet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat 🌞

Svar: Eller hur. 😉💪
Ronja Håkansson

2016-03-14 @ 13:14:05
Postat av: Anonym

När ska du tävla nästa gång?

2016-03-18 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0