Kommentar Svar

Fin han var hur stor gammal är han och vad har du för plan med honom?
 
 
Han är 4 år nu men ligger ju lite efter i utbildningen då jag skadar mig hela tiden och inte vågat riskera att jag skall skadas mer eller att han skall bli skrämd. Det finns ju en stor risk att mitt knä hoppar ur läge när han bockar och då hamnar jag antingen på marken eller så svimmar jag av smärtan, inte så bra när man sitter på en unghäst kanske.. Han är ju inte direkt den lugna och stabila unghästen heller.. 
Men vi jobbar på sakta men säkert och det går ganska bra. 
Tanken är ju att han skall bli ridbar och komma ut och tävlas lite. Han är bara 156-157cm så vi får se hur långt han räcker till. Antingen blir han kvar eller så säljs han. 😊
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0