Duktiga mamma.

Just nu har modern sportlov vilket innebär att jag knappt behövt varit i stallet i veckan. Igår släppte jag bara ut djuren på morgonen och sen fixade modern resten och idag blir det väl bara en skrittur i skogen på Lillen.
Hur mycket man än älskar det här så är det ju ändå väldigt skönt att bara få vara en normal människa ibland. Få komma hem efter jobbet och bara ta det lugnt och fixa med lägenheten eller vad som. 
Men sen efter 2 dagar så får man abstinens så då åker man dit ändå. 😉
 
 
 
I helgen är det hopptävling för 3 hästar. 
På lördag så tävlar Hanna Stina och på söndag så går Älgen och Quando. 
 
Helgen efter det så går Stina och Quando dressyr och sen bär det av till Kalmar med Älgen och Quando. 
 
 
 
 
Anton åker iväg på skidsemester nu på lördag och är borta i 1 vecka så då skall jag lyckas klara mig själv och laga mat osv. Hur nu det skall gå.. 
Dock har jag bunkrat upp med nudlar vilket är väl typ det enda jag kan "laga" själv. 😅 
Lite kul är det att vi pratade om att åka utomlands tillsammans, men sen kom han på att det var ju mycket roligare att åka skidor, vilket är typ det enda resemålet jag inte kan följa med på.. Så då bokade han med sina vänner istället så fick jag stanna hemma. Jävla gris till pojkvän man har. Haha 
Nejdå det är ganska lugnt faktiskt, förutom då att jag också vill vara ledig men annars så är det inga problem. Men nästa år tänker jag faktiskt tvinga iväg han till varmare land. 😉
 
 

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Hur mycket tävlingar/ridklubbar finns det på Gotland? Åker du ofta över till fastlandet för att tävla eller finns det så det räcker? :)

2016-03-03 @ 10:04:47
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Hur mycket tävlingar/ridklubbar finns det på Gotland? Åker du ofta över till fastlandet för att tävla eller finns det så det räcker? :)

2016-03-03 @ 10:04:48
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Michelle Petersson

skönt med lite mindre stall ibland, absolut. Men som du säger klarar man sig inte utan det så länge ;)

2016-03-04 @ 08:49:21
URL: http://michellepetersson.se
Postat av: Anonym

Jag vet :D Mor!

2016-03-07 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0