Det går bra nu.

Mamma skickade ett sms igårkväll och frågade om jag kunde släppa ut hästarna då hon började vid 6. Visst kan jag det, svarade jag då!
 
För det första så borde jag nog inte köra bil eftersom jag bara har en arm, det går ju men det är nog lite farligt egentligen.
 
Sen var jag så smart och tänkte att jag visst kude ta ut Stina och Älgen samtidigt.. Det började med att jag klämde handen när jag skulle öppna Älgens box. Man borde ju ha lärt sig att man inte skall hålla i gallret på dörren när man skjuter upp den.. Så det var ju inte jätteskönt.. 
Sen när vi skulle igenom den lilla dörren så tyckte Stina att hon kunde trycka sig förbi först så då hamnade jag i kläm mellan henne och väggen. Tydligen så lyckades jag trycka in något hårt i ljumsken så jag var tvungen att sätta mig ner utanför stallet ett tag för att inte svimma, så nu är jag svullen och öm där också.. Efter så märkte jag att ryggen fått sig en smäll också..
 
Sen höll Lillen på att fastna i sin grind och höll på att få panik och så tänkte Quando smita ur hagen när jag var lite seg att stänga grinden. 
 
Dom brukar ju vara så snälla dom där djuren men tydligen inte när deras matte är skadad. X)
 
Nej nu skall jag ta mig ut och fota lite när Natha rider något vilddjur. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0