Datorstrul

Datorn strular så jag kan inte komma in på blogg.se och därav blir det inge fix med film osv.. 
 
Men iaf så har 4 hästar gått idag, samtliga i skogen (tror jag iaf) och samtliga har gått bra. 
 
Själv har jag bara ridit en av dessa hästar och det var Quando. Han har ju tagit det lugnt nu i två dagar efter behandling så han var lite stel men annars fin. 
 
Imorgon skall Stina gå en Ld med Hanna vilket är deras första riktiga tävling tillsammans så vi får hoppas att Stina kan sköta sig. 😉 
 
 
 
 
Just nu håller jag på och planerar inköp av möbler till lägenheten. Det är nämligen så att vi skall förbi ikea när vi åker till Kalmar och tävlar och detta kommer inte bli en billig tripp för min del..
Vitrinskåp, avlastningsbord, pall, lampor och massa annat skall införskaffas.
Jag kan verkligen se framför mig hur fint det kommer bli när allt är på plats och blommor och dylikt är införskaffat. Det bästa är ju att Anton och jag har i stort sätt samma smak på inredning så då blir ju allt lite enklare också. 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0