Blä

Åkte till ridhuset med två stycken igår. Älgen är brunt nu och då brukar hon alltid vara lite jobbigare men igår var hon fan omöjlig. Hängde som fan i vänterhanden, alltså min brutna arm vilket gjorde det ganska svårt för mig att kunna rida klokt. Så det passet glömmer vi helt. 
 
Quando var väl helt ok men jag hade ingen kraft kvar i armen, ont i ryggen och var helt Slut i huvudet så jag tog bara ett väldigt kort pass på han. 
 
Mina händer är fantastiskt torra nu också så självklart fick jag en stor jävla blåsa på ena fingret och den var ju inte jätteskön att rida med
 
Nej usch igår var ingen bra hästdag för mig.. Jävla arm som skall förstöra allt.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist!
Hoppas du får en bättre dag idag!

2016-03-17 @ 13:31:18
Postat av: Elin

Fin häst hur länge har du haft honom och vad har du tävlat med honom?

2016-03-18 @ 12:30:02
Postat av: Anonym

Är du sjukskriven?

Svar: Nej det är jag inte. Här jobbar man fast man är enarmad och fantastiskt förkyld. Ingen klenis jag inte. 😉💪
Ronja Håkansson

2016-03-18 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0