3 dagar får vara nog

Imorgon är det tävling, därför tänkte jag att det var bäst att testa att rida lite, så idag har jag ridit både Castro och Quando och det gick faktiskt ganska bra. Visst jag har inte samma styrka i armen som vanligt och jag är ju lite stel eftersom armen endast kan vara i 90 graders vinkel. Men annars gick det faktiskt bra! 
 
Det största problemet är ju att jag måste ha kavaj.. Så nu blir det till att sprätta upp en gammal och tejpa fast den på något vis. Haha :D
 
Här kommer iaf lite bilder från dagen, det blir ju lite suddigt när man är inne i ridhus men ja det är nya bilder iaf. ;) 
 
 
Världens vackraste 21åring! <3 
 
Pappa gick förbi när jag red - Så du rider utan hjälm, med bruten arm och i gummistövlar alltså?! *suck*
 
Om det är någon som inte tycker om att jag rider utan hjälm, med dåliga skor eller liknande så är det min far. Vilket självklart är jättebra, såhär rider man ju egentligen inte, det är inte ok någonstans och detta vet jag så ni behöver inte skriva något om det tack!
 
Till mitt försvar så säger jag att det faktiskt inte var meningen att jag skulle rida honom, utan jag satt på en pall och tog kort på när mamma red. Men sen så vart jag så frustrerad för att hon red fel så då tog jag över. Haha 
 
 
 
Svanhalsen Quando, dock har den krympt lite efter 3år iaf.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gick tävlingen och gick det bra att rida med gipsad arm?

2016-03-14 @ 09:01:04
Postat av: Anonym

Snygg häst

Svar: Tack så mycket. 😊
Ronja Håkansson

2016-03-14 @ 09:22:36
Postat av: Michelle Petersson

Hoppas det gick bra på tävlingen! :D

2016-03-14 @ 09:57:49
URL: http://michellepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0