Kommentar Svar

Tina

Hur mycket jobbar du? Hur många hästar rider och tävlar du? Egna andras?

 

Jag jobbar ju 100% här på BRS, alltså 8-17, 5 dagar i veckan. Sen nu på sommaren så jobbar jag i stort sett varje lördag på Dahrves 10-13, och när jag kan/har tid så jobbar jag även på travet. Under midsommarhelgen så är tanken att jag även skall åka upp och jobba på kalmartravet. 

 

Vi äger 5 hästar varav 4st rids 6 dagar i veckan och 1 rids ca 4 dagar. Just nu tävlas 3 av hästarna. 

 

Utöver mina hästar så hopptränar och tävlar jag en häst som heter Cloé då ägaren rider mest dressyr själv men vill att hästen skall få hoppa lite och komma ut och tävla. 😊

 

Sen har jag även hoppat Jennifers två hästar några gånger och även tävlat en gång och detta är pga att Jennifer har skadat sig och vill inte att hästarna skall vila bara för att hon inte kan rida dom. 😊

 

Så ja ungefär såhär ser väl mitt liv ut just nu med jobb och hästar. 🙂

 

 

Kommentarer
Postat av: M

Har du flyttat hem igen?
Vad gör du på BRS? Vad är din "titel"? Hur fick du det jobbet?
Vad har du för framtidsplaner både vad gäller arbete/studier/karriär och även med hästarna?

2016-06-16 @ 11:09:28
Postat av: Anonym

Några tävlingar inplanerade? Hopp dressyr?

2016-06-16 @ 13:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0