Kommentar Svar

FĂ„ng..? 😔 
Hoppas oavsett att han piggar pÄ sig snart!
 
Vi har varit inne pÄ det ocksÄ. Men han har inte puls i benen och har bara varit kort i steget en dag. Han reagerade ingenting nÀr hovslagaren bankade och klÀmde i hovarna i lördags och det borde han ju gjort om han hade fÄng? 
 
Sen har jag fÄtt för mig att han nog har vÀldigt hög smÀrtgrÀns och visar nog inte sÄ mycket nÀr han har ont/Àr sjuk. 
Han har haft 40 graders feber tvÄ gÄnger och inte ens sett sjuk ut.. 
 
Men ja jag har sjĂ€lv varit mest inne pĂ„ att det kan vara fĂ„ng Ă€ndĂ„ och att han bara visar det pĂ„ sitt egna vis. Eller nĂ„gon annan slags förgiftning. Men just nu har jag ingen aning.  HĂ„ller bara tummarna att min prins blir bra snart. ❀❀

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

En hÀst i mitt stall fick fÄng under sen vintern och han reagerade heller inte pÄ tryck med visitertÄng nÀr hovslagaren kÀnde och klÀmde.

2016-06-25 @ 22:40:37
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Anonym

OxÄ hört liknande dÄ de rört sig om fÄng. Hoppas din inte har de.. Hur Àr det med honom nu?

2016-06-26 @ 11:34:46

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0