Kommentar Svar

V

Vilken av dina hästar tycker du bäst om? Och varför?

 

Den som alltid kommer stå närmast hjärtat är ju Castro utan tvekan. Han har lärt mig så mycket och verkligen varit en läromästare, kanske ingen snäll läromästare som alltid ställt upp men jag har lärt mig grymt mycket på han och han har fått mig att känna på lite högre klasser under några år. 

Samtidigt så har han en sån speciell personlighet så det går inte att inte älska denna häst.

Att nog de flesta inte var super imponerade utav hans udda personlighet när vi stod i större inackorderingstall är en helt annan sak. Men ja han är lite snällare av sig nu när han bara bor med sin "familj" och blir behandlad som han vill bli behandlad, gå in/ut först, får mat först osvosvosvosvosv 😁

 

 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Berätta vad du tycker om alla andra hästar du har och som du rider

2016-06-21 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0