Kommentar Svar

M

Har du flyttat hem igen? 
Vad gör du på BRS? Vad är din "titel"? Hur fick du det jobbet? 
Vad har du för framtidsplaner både vad gäller arbete/studier/karriär och även med hästarna?

 

Just för tillfället skulle jag nog vilja påstå att jag är mellan två hem. Jag har garderoben i bilen och sover där folk släpper in mig. Lite som en luffare fast med heltidsjobb, 5 hästar och en bil. 

 

Jag anställdes för att boka kunder inför fiberinstallationer, nu gör jag även lite annat utöver det, tex så fixar jag med bygglov för teknikbodarna som skall ställas lite här och var i Sverige, och sen lite annat småfix. 

 

Jag har väl inga framtidsplaner egentligen.. Tanken är väl att jobba med något jag tycker är kul och är intresserad över samt duktig på, men vad detta är vet jag inte ännu. 

Hästarna lär väl alltid finnas där på ett eller annat sätt. Jag vill självklart utvecklas hela tiden och se hur bra jag kan bli, men med de förutsättningar jag har nu så ser det ju inte ut som att hästarna kommer vara det jag lever på i framtiden. Jag har varken pengar eller kontakter så då är det ju svårt att ta sig någonstans om man inte är en enorm talang och det har man ju märkt att man inte är. 🙂

 

Gällande studier så har jag ingen tanke på det just nu. Känns som att jag måste veta vad jag vill först innan jag börjar plugga.. och just nu har jag ju som sagt ingen aning.. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0