Inte mycket till helg..

I lördags så åkte jag hemifrån vid 9.30 och var hemma igen vid 22 och i Söndags så åkte vi vid 9 och var hemma vid 19.. Så ja jag har ju inte haft så mycket "ledig" tid i helgen kanske... 
 
Lördagen bestod av jobb+jobb+hästar. Först Dahrves 10-14, sen travet 13.30-18.00 och sist skulle alla hästar motioneras efter. Så ja runt 22 kom vi väl hem den dagen. 
 
På söndag så hade SORK Pay and Jump och då var jag funktionär på fm och red hästarna på em och kom väl hem runt 19, så då åt vi mat och sen dog jag i soffan. 
 
Så ja det var min helg det. 😅 Men den har ändå varit väldigt trevlig och det är jävligt trevligt att för en gångs skull jobba med något som man förstår sig på och där man faktiskt kan svara på 9/10 frågor som kunderna ställer istället för 1/10 som det är på mitt vanliga jobb. Där agerar jag nog egentligen mest som maskot tror jag. 😅😇
 
Men ja om ni undrar varför jag knappt skriver här längre så beror det helt enkelt på tidsbrist och prioritering av annat på ledig tid, men jag har inte glömt bort er iaf. 😊
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hur mycket jobbar du? Hur många hästar rider och tävlar du? Egna andras?

2016-06-16 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0