Torsdag

 
Jag började fixa med naglarna igårkväll och glömde bort tiden, eftersom jag sov sammanlagt 1h natten innan så hade jag bestämt att jag skulle lägga mig lite halvtidigt, men icke. 
Jag kan mycket väl förstå varför mina föräldrar misslyckades med min uppfostran när jag inte ens kan lyda mig själv.. 
Iaf så ledde detta till att jag sov över alla alarm och vaknade den tid som jag egentligen skall sitta i bilen på väg till stallet. Ops.. 
 
Men jag kom i tid till jobbet så det var ju bra iaf, sen att hästarna varken fick mat eller vatten är en annan sak. 😅
(Nej dom fick mat jag lovar)
 
 
På vägen hem från stallet så råkade jag köpa 2 blommor, pojkvännen är ju på fastlandet så om jag gömmer dom i ett hörn så kanske han inte ser dom, eller vad tror ni?! 😇
 
 
Nu är man påväg till stallet. 4 hästar skall ridas på banan idag. Jag borde inte rida men eftersom jag gör det barbacka så borde det inte vara någon fara tycker jag. Jag vilade ju trots allt igår och det är mer än nog. 😊
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0