Kul nästan hela tiden..

Här kommer ett tips som jag tycker att ni alla bör följa!
 
Dra aldrig av ett korsband, och om ni nu skulle göra det ändå, laga det så fort som möjligt, eller ja vänta iaf inte ett år..
 
Kl 23.00 flyttade Ronja Håkansson sitt knä ca 1cm när hon låg i soffan här hemma, detta är något hon senare skulle få ångra!
Något hände under denna förflyttning på 1cm och resulterade i en fantastiskt ilande smärta i knät. De första 20minuterna var väl värst och vad jag än gjorde så gick det inte att lindra denna smärta, inte blev det bättre av att hela kroppen började skaka heller...
Efter dessa 20min så följde typ 1h av lite lindrigare smärta, iaf så pass lindrig så att kroppen slutade skaka, men fortfarande kunde jag inte röra mig 1mm utan att det kändes som att någon grävde runt med en kniv där inne.. 
Nu 2h senare så kan jag ligga med benet nästan rakt, jag kan fortfarande inte stödja på det eller flytta benet av egen kraft, så ja hur jag skall ta mig till jobbet imorgon är ju frågan. Förhoppningsvis så är det väl bättre tills dess men hur bra det hinner bli vet jag ju inte..
 
 
Förstår inte alls vad som hände, det känns som att något hamnat i kläm under knäskålen, men om detta är möjligt är jag väldigt tveksam över.
Men fy i helvete vad ont det gjorde, jag har känt samma smärta en gång förut och det var när jag vaknade upp från operationen av andra knät och bedövningen som de lagt på benet inte hade gjort någon verkan så då låg jag också och darrade för det gjorde så jävulskt ont, den enda skillnaden där var väl att de kunde pumpa i mig morfin så att den försvann halvfort iaf. ;) heh
 
 
Nej nu är det nog dags för sovning minsann, god natt gott folk, på återseende osvosvosv
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0