Kommentar + svar.

Grattis! Om du har ett jobb där du får betalt för att göra ingenting och sitta på Facebook. Var rädd om det! 
Håller för övrigt med, 6-timmars dagar borde införas. Vi jobbar på tok för mycket!
 
Svar. 
Att jag ens lyckats få ett heltidsjobb skall jag helt klart vara väldigt glad över, och det är jag också. Och jag klagar inte på jobbet i sig. Men man jobbar ju tyvärr under dagens roliga timmar, när det är ljust och det händer saker i världen. Nu när man åker hem så är det mörkt och dött. 
Så jag klagar som sagt inte på jobbet, det kommer jag nog aldrig att göra, det enda jag menade var att det var drygt att bli vuxen och behöva jobba för att kunna leva, man kan inte längre leva på sina föräldrar och själv få göra precis vad man vill under dagens timmar. 😉 
 
Dessa känslor uppkommer också mest vid fint väder, de dagar då det är dåligt väder är jag ganska glad över att vara instängd på ett kontor hela dagarna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina lilla Sture :D
Mor!

2016-01-08 @ 15:03:02
Postat av: Anonym

Du kanske skulle ha ett kvälls- eller natt jobb?

2016-01-08 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0