Kommentar+Svar

Har du ingen på två ben?
 
 
Män på två ben har så mycket egna åsikter och går inte att låsa in eller styra över som det går med dom på 4 ben. Helt plötsligt så kommer de på att det finns andra roligare saker i livet som de hellre gör och då står man där ensam och utkastad.
Hästarna har liksom inget annat val än att dras med mig tills den dagen jag själv tröttnar på dom, vilket inte har hänt ännu så de får dras med mig länge, stackarna. 😉
Men ja den dagen man kan låsa in pojkvänner lika lagligt som hästar så kan jag tänka mig att skaffa en 2 bent kille också, fram tills dess så håller jag mig till de 4 benta. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va skön du e 😁 Nej men än så länge har du träffat fel tvåbeningar, han dyker nog upp som du inte behöver hålla inlåst 😂 Finns iof de som gillar sånt också 😏

2016-12-25 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0