Kommentar+Svar

Vilken är den roligaste häst du ridit, dressyr? Hopp?
 
Hoppning är ju Pommeroy utan tvekan.
Älskar att hoppa Castro och han ger en otrolig känsla han också, men han har inte samma huvud och hjärta som Pom hade. 
 
 
Dressyr vet jag inte riktigt faktiskt. Har inte ridit så många dressyrhästar eller välskolade hästar över huvud taget. Har ju aldrig fått en "färdig" häst utan har haft mest unghästar i mitt liv. Men ja den trevligaste att rida på marken måste nog vara Liston, en PRE hingst som stod i ett stall som jag brukade jobba i förut. Han var ganska ung när jag red honom så han var väl inte speciellt välskolad han heller, men ja han rörde sig väldigt trevligt och var väldigt lätt framme och lyhörd för hjälperna. Detta var ju ingen dressyrhäst det heller utan han används till tornerspel. Men ja väldigt trevlig och maffig att rida. 
 
 Liston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0