Kommentar+Svar

tror du att ditt liv hade sett annorlunda ut om du aldrig skadade knäna så allvarligt?
 
Jag vet inte om livet sett jätte annorlunda ut men framtiden hade definitivt gjort det. 
Jag vill ju jobba med hästar, det är det jag älskar och det enda jag är någorlunda duktig på. Jag vill inte bli bäst i världen men jag vill bli så bra som jag kan bli och kunna leva på hästarna på ett eller annat sätt. 
Detta vet jag inte om jag kommer kunna göra i framtiden med mina knän, efter 3 hästar så är knäna ganska möra, så tänk då hur dom hade varit efter 10. 
 
Men ja jag får helt enkelt se hur det blir. Jag tänker inte ge upp i första taget iaf. 😉
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några bilder från tiden efter du skadade ditt knä när du ramlade av?

2016-12-20 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0