Kommentar+Svar

Vad har du gjort med dina knän?
 
 
Ena knät pajade Quando för 4år sedan, då han kastade av mig så att jag landade på fötterna vilket gjorde att kraften från överkroppen krossade leden och underbenet. Så där fick de akutoperera och sen väntade 10 veckor på kryckor. Eftersom leden var ganska paj så fick de även ta ben från höften för att täppa igen borrhålet de gjort för att knacka upp leden så att inte benen låg emot varandra. 
Detta knä funkar helt okej nu, självklart är det stelt och fungerar inte som ett friskt knä, men det funkar. Dock lär jag behöva byta ut det om 10-15 år. 
 
Det andra knät pajade jag i skidbacken för 2 år sedan. Främre korsbandet gick av och det resulterade i ett väldigt instabilt knä. Nu är det lagat men under rehabilitering. För tillfället känns det helt ok och har inte hoppat något. Men jag har kronisk instabilitet så det kommer aldrig bli som ett friskt knä det heller. 
 
Så ja det är väl den korta historian om mina pajade knän som inte duger till mycket. 😉
 
 
 
Högerknät är lite knöligt och fint också. Så knämodell lär jag då aldrig bli iaf. 😅

Kommentarer
Postat av: Louiza

Ajdå! Hur går det med ridningen nu? :)

2016-12-05 @ 22:03:39
URL: http://www.louizas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0