BusLördag

Idag tog vi två turer i skogen. Älg och Stina fick sig en hopptur och Castro och Q fick sig en bocktur. 😉 
 
Jag har även kommit på att mammas galenskap har smittat av sig på Älgen, denna häst var som ung väldigt snäll och obusig men nu för tiden så har hon kommit till liv och bockar och busar lika mycket som resten av djuren på gården. Jag ser det som positivt men jag kommer då aldrig sätta mig på hennes rygg ute i skogen, jävla dårar dom där två men jag älskar dom. ❤
 
Dålig bild men stallets snygging har blivit nyklippt och fin idag. Förbereder mig på ännu en bocktur imorgon. 😉
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du när du inte jobbar eller är med hästarna?

2016-12-04 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0