Bra att ha.

Vad hade lilla lata jag gjort utan min mamma?! 
 
Jag bestämde att jag inte längre vill ha de stigbyglarna som jag har på 3 av mina sadlar. Dessa är inte säkerhet och med tanke på vad jag rider på för djur så vill jag gärna komma loss de gånger jag flyger mot marken. Så nu skall de bort och nya inhandlas. 
 
Mamma tar tag i saken och lägger ut annons på de gamla och när jag frågat henne hur det går så får jag till svar, ja ett par är sålda och ett par nya kommer snart, de skulle ha 1500 för dom men jag fick dom för 900! 
 
Så på en dag så har hon sålt ett par och köpt ett annat. Själv är jag bara kung på att köpa saker men sämst på att göra mig av med saker som aldrig används. 😅
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta mera om din olycka som pajade dina knän? med mera detaljer :)

2016-12-07 @ 16:06:39
Postat av: Anonym

Vilka stigbyglar är säkra tycker du?

2016-12-09 @ 09:21:47
Postat av: Mia

Dessa är superbra och klickar ur på ett säkert sätt. Passar dock inte till "special-stigbyglar" som är tjockare än vanliga i öppningen där stiglädret går in.
http://www.taur.se/produkter/sadeltillbehor/stigbyglar/swiss-clip-patented-quick-release-clip.html

Svar: Det får jag kolla på. Tack så mycket för tipset. 😄
Ronja Håkansson

2016-12-10 @ 13:44:49
URL: http://nouw.com/westyarnhillside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0