Länge sedan..

Ja vart skall jag börja... Mycket har hänt sedan jag skrev här sist, både bra och dåligt. 
 
Jag har haft semester nu i snart 4 veckor och på måndg börjar jag igen.. På ett sätt känns det tråkigt med tanke på hur lite tid man får till hästarna när 9h per dygn försvinner till jobb, men samtidigt så känns det ändå skönt då man får lite mer struktur på livet och kommer tillabaka till verkligheten igen. 
 
Första semersterveckan bestod mest av fest och umgås med släkt och "min" fantastiska Sara som var hemma från Norge i en veckas tid. Den människan, att hon skall välja att bo så långt bort från mig borde egentligen vara förbjudet, men ja kul hade vi iaf. ;) 
 
 
Andra veckan tillbringades i Grekland med Mor, Far, Bror och Mormor. Mormor fyllde nämligen 70 år och då bjöd hon med hela familjen till Grekland. Detta var såklart väldigt mysigt trots att jag kan få psykbryt på min bror då och då pga hans jävligt dryga personlighet. Men annars gick resan väldigt smärtfritt. Varmt var det dock, närmare 40 grader på dagarna och 30 på nätterna. 
Och hör och häpna, till och med Ronja Renee Felicia Håkansson har blivit brun, hon som vanligvis är grön i huden och gömmer sig bakom 3 lager kläder, även på sommaren. ;) 
 
 
3e veckan bestod nog mest av hästar och lite vila, flyttade hem till Natta under 3 dagar då hennes pojkvän var iväg, vilket var väldigt trevligt. :)
 
 
Och nu sista veckan har jag tillbringat ganska mycket tid här hemma med att fixa päronens trädgårt som de förummat under åren, jobbat lite på Dahrves och självklart tillbringat tid hos hästarna. 
 
 
Jag måste faktiskt säga att jag varit ganska duktig på min semester, tror nämligen att jag bara har sovit bort en dag, och det var dagen efter det att vi kom hem från Grekland, men annars har jag gjort saker hela tiden, fixat massa här hemma och knappt suttit still en sekund. 
 
 
 
Så nu vet ni att jag lever iaf och jag skall försöka bli bättre på att uppdatera er här. :) 
 
Här kommer iaf en film på Älgen när vi var i Kalmar och tävlade och kom 2a i denna 1.15m, hon hamnar ibland i sin egna lilla värld, men det finns minsann lite språng i henne. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0