Kommentar Svar

Hur går det med armen? Är du bättre nu?
 
 
Jo men den hänger med. Jag har sågat av det gamla gipset så jag får skydd vid armbågen vid hoppningen för annars "knäcks" det lätt till i landningar och det är mindre skönt. 
Jag kan ju fortfarande varken sträcka eller böja armen klokt och att lyfta tungt går inte. 
Och om jag anstränger mig mer en dag så gör det allmänt ondare i armen efteråt men jag kan iaf använda den helt okej och den känns inte obehagligt ostadig längre. 
 
Så ja den är ju bättre men inte bra. 😊
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ser att du bor på Gotland, är det inte en ö? Finns det tävlingar där eller måste ni åka iväg för att tävla?

2016-04-07 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0