Dryg!

Min mor - Misan Jansson är fruktansvärt dryg just nu. 
 
Anledningen till detta är för att hennes hästar får priser på priser på priser på priser och mina... jo en är pensionerad så hans prishög är lika med noll. Den andra är fullt aktiv på tävlingsbanorna, även väldigt aktiv med att få med sig 1 eller 3 bommar i farten så hans prishög är väl lika med 1 rosett tror jag?! Pinsamt men sant! 
 
 Älgen har varit felfri 17/20 starter i år. Och då har hon debuterat två olika höjder samt börjat tävla lite i avd A.
 
 Stina har blivit placerad 16/19 starter varav 10 vinster. 
 
Där hon kom 5a borde hon också ha vunnit och haft typ 75%. För så perfekt har hon då aldrig varit förut! Men men.. 
 
Quando har varit felfri 9/27 starter... 
 
Ja ni ser skillnaden... Så det är bara för mig att sätta på skämhatten och snällt erkänna att mamma är bättre på att köpa häst än jag... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha det är mina flickor det :-D

2015-09-23 @ 17:21:29
Postat av: Amanda

Haha det är väl bara att tacka och ta emot ;) Det är ju du som får rida!

Svar: Så sant så sant! Jag får ta och göra det, hon blir så jävla kaxig bara! ;)
Ronja Håkansson

2015-09-24 @ 18:20:20
URL: http://amandajosefsson.se
Postat av: Anonym

Det har ökat nu :D Så hon har fått 21 rosetter med hem av 23 starter :D Det gör 91% chans till rosett med hem i år :D Mina hästar är BÄST!!!!! ;D
Moder jord har talat!

2015-10-24 @ 08:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0