Yey

Livet är bra underbart ibland. Samma visa idag som igår fast till och med ännu värre! 
 
Kände sådär vid 8.30 att jag nog kunde ta mig till jobbet idag trots allt. Det skulle jag inte gjort. 
 
När jag väl kom dit så började kroppsdelarna domna bort och efter det kom illamåendet. Åh fy i helvete vad illa jag mådde. 
 
Ringde mamma och kastade mig halvt ut. När vi kört några meter så fick hon stanna.. men där klarade jag mig som tur var! Sen i stort sett så fort jag kom hem så fick jag välkomna frukostäpplet upp till ytan igen. Så vi möts igen osvosv. 
 
Nej nog talat om det. Nu mår jag helt ok. Skall stanna hemma imorgon också och se hur jag mår då, om det är likadant så får jag la ringa till sjukhuset eller något. Så här kan vi ju inte ha det! 
 
Världens bästa mamma har sett till att ridit alla hästar idag och världens bästa pappa har fixat stallet! Vad skulle jag göra utan dom två fantastiska människorna egentligen?  All kärlek till dom! 
 
 
Min känsla just nu! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch låter otäckt. Är det migrän eller något annat?

2015-10-09 @ 21:25:20
Postat av: Anonym

Hur mår du nu?

2015-10-13 @ 13:41:22
Postat av: Anonym

Är du fortfarande sjuk?

2015-10-15 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0