Starta kattblogg?

För det är väl mer passande just nu då jag skrivit mer om Sture än om något annat på senaste tiden. Men han är ganska underbar så jag hoppas ni har lite överseende. 
 
Iaf så kom hans moder förbi stallet igår, så det är ingen där ute som saknar honom iaf, hon tog med han ut på en rundtur runt stallet osv. 
 
Imorse när jag kom till stallet så svarade han inte när jag ropade som han brukar göra, så då vart man ju ganska orolig att han försvunnit för gott. Men som tur var så hittade jag han sen i en annan del av stallet sovandes. Det jobbiga är ju att det börjar bli ganska kallt nu och han sover på kallt betonggolv, idag skakade han tillochmed lite när han låg i min famn så det känns lite hemskt att lämna han där i kylan.. dock har jag fixat en liten sovplats med fleecetäcken men han verkar inte våga lägga sig där. Får väl hoppas att han förstår att det är bättre att ligga där snart, eller att Anton låter mig ta hem han. ;) 
 
 
 
Till hästarna då. Mamma red Castro idag. Jag påbörjade att rida Quando, men han hade tappat en sko visade det sig så han vart inte så glad över stenarna på ridbanan. Så den ridturen blev kort. 
 
Sen var det hopplektion på Cloe och hon skötte sig lika galant som alltid! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen dum idé 😜

2015-10-28 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

HAR DU STARTAT EN KATTBLOGG ELLER ÄR DU KVAR HÄR?
tävlat något+

2015-11-02 @ 13:39:20
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite oftare?

2015-11-03 @ 13:40:03
Postat av: Anonym

Ta du och starta en kattblogg så kanske det händer nått ;)
Mor din :D

2015-11-05 @ 22:42:42
Postat av: Anonym

Hur går det? Är katten kvar?

2015-11-09 @ 09:06:13
Postat av: Anonym

Skriv något!

2015-11-11 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0