Sorry glömde bort er...

Har mått piss på senaste tiden. 5 migränanfall med synrubbningar, bortdomnad av kroppsdelar, svårigheter att prata, förvirring (mer än vanligt), kräkningar, illamående och huvudvärk under dom senaste 2 veckorna. 
Nu har jag mått bra i 2 dagar, haft matlust osv igen men vid lunch idag så fick jag istället världens magsmärtor, kunde inte röra på mig under ett tag och höll på att svimma vid ett tillfälle, och även fast det är lite bättre nu så gör det fortfarande ont.. så ja just nu är jag sjukt irriterad över min kropp. 
 
För att göra saken lite jobbigare så har mannen varit borta 1 vecka i Turkiet, kom hem i måndags kväll och åkte igen idag till Stockholm och lär åka nästa vecka också.. 
 
Och sen har Älgen blivit halt också, så det suger ju ganska rejält det med.. 
 
Vad mer kan jag bjuda er på då?! Tror faktiskt det inte hänt så mycket mer sen jag skrev sist.. Stina har väl blivit placerad i alla klasser hon gjort. Älgen var felfri fast hon hade ont och Quando har rivit precis lika mycket som han alltid gör fast han har alla förutsättningar i livet att vara felfri.. 
 
I helgen är det tävling för Quandos del. Känns onödigt att åka till havdhem för att riva ut sig men någon skall ju dit och göra det också. ;) 
 
Nästa helg åker jag nog till Stockholm med Anton. En liten helg ensamma i storstaden. Fadern hans har en lägenhet där så det blir nog mys. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det låter ju inte alls bra. Vad säger läkarna? Kan man göra något?
Kan du inte berätta mer om ditt jobb, vad du gör där?!
Vad är de för tävlingar inplanerade framöver?
Berätta om din nya kärlek! :)

2015-10-22 @ 08:22:33
Postat av: Anonym

hoppas du kryar på dag.

Svar: Tack så mycket! :)
Ronja Håkansson

2015-10-22 @ 13:43:50
Postat av: Anonym

Glöm inte att hälsa på bror din :D
Mor din!

2015-10-22 @ 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0